Drift og support
AIRIT er her for å veilede kunder i smart og effektiv bruk av teknologi, samtidig som den forventede merverdien i moderne løsninger realiseres.
AIRIT Support står parat til å hjelpe brukere med all nødvendig støtte, enten det dreier seg om mindre spørsmål knyttet til bruk eller mer avanserte feilsøkingsutfordringer. Hos AIRIT vil du møte profesjonelle, dyktige og vennlige personer som er her for å bistå.
Hos AIRIT er vi dedikerte til å holde dokumentasjonen til våre kunder kontinuerlig oppdatert. Enten det gjelder teknisk designdokumentasjon eller formell GDPR-dokumentasjon, har teamet vårt den nødvendige ekspertisen og malene for å sikre at alle nødvendige formaliteter alltid er i orden.
Implementasjon, integrasjon og oppsett
Med noen av bransjens mest erfarne konsulenter bistår vi kunder med full implementering, integrasjon og konfigurasjon av tekniske løsninger. Uansett om det dreier seg om mindre eller mer omfattende løsninger, tar vi ansvar for alt som kreves for en korrekt og optimal oppstart.
Daglig drift
AIRIT tar ansvar for den daglige driften av teknologiske løsninger hos våre kunder. Enten det er mindre endringer, oppdateringer, utvidelser eller daglige oppgaver, kan du være trygg på at AIRIT har tatt ansvaret.
Brukerstøtte og support
Brukere har ofte en viss skepsis mot endringer. Likevel, når de har blitt vant til en ny opplevelse og tilpasset seg endringene, er det sjelden de ønsker å gå tilbake. AIRIT tilbyr skreddersydd opplæring for brukere som er i tråd med kundens preferanser og krav. Opplæringen kan variere fra grunnleggende generelle kurs til mer inngående workshops som er skreddersydd for spesifikke behov.